Immár elérhetővé vált a MÁV–Volán-csoport által létrehozott információs weboldal, amely a május elsejétől érvényes vármegye- és országbérlettel kapcsolatban segíti az utasok tájékoztatását.
A MÁV-START és Magyar Természetjáró Szövetség stratégiai együttműködésének következtében a Nyugati, Keleti és Déli pályaudvarokról induló InterCity vonatokon elérhető lesz a legendás túramozgalmakat népszerűsítő Kéktúra kiadvány.
A húsvéti hosszú hétvégén is érdemes előre tájékozódni arról, hogy melyik nap milyen menetrend szerint indulnak a MÁV, a Volán, vagy épp a BKK járatai.
Hétköznaponként immár újra a teljes vonalon használatba vehetik az utasok az M3-as metrót, március 20-tól már Kőbánya-Kispest és Újpest-központ között jár közlekednek a szerelvények.
A Budapestet a Tisza-tóval összekötő Tisza-tó expressz közvetlen járatként március 11-től novemberig köti össze a Keleti pályaudvar, Tiszafüredet érintve Balmazújvárossal.
Az év második negyedében visszatérnek a jellegzetes piros-fehér szerelvények, április elsején újraindul a fogaskerekű. A téli üzemszünet idején felújított pályán csendesebben és üzembiztosan járnak majd a szerelvények.
Március 8-án nőnapi reggelire várja a hölgyeket a közlekedési vállalat, hogy kolléganőivel kávézva, beszélgetve ismerkedjenek meg a BKV-val, mint potenciális munkahellyel.
A jelenleginél jóval nagyobb kapacitást biztosít március 20-tól a BKK a Lánchídon. A tervek szerint a mostaninál is több busz közlekedik majd Buda és Pest között, hogy még könnyebb legyen az átkelés a Dunán.
Május elsejétől egy új koncepción alapuló, a korábbiaknál kedvezőbb bérletrendszert vezetnek be a MÁV-START, a Volánbusz, a MÁV-HÉV vagy a GYSEV járatainak igénybe vételéhez.
Februárban újabb végállomásokon modernizálta a megállók tájékoztató oszlopait a BKK. Ezúttal a Savoya Park környékén és a Móricz Zsigmond körtéren lettek a korábbiakhoz képest informatívabbak és közérthetőbbek a táblák.
A napokban megkezdődtek a kivitelezési munkák, és a tervek szerint idén nyárra biztonságosan kerékpározható útfelületek jönnek létre a főváros XV. kerületben.
Keleti szomszédunknál a vasúti pályák csaknem háromnegyedének lejárt a tervezett élettartama, és az infrastruktúra nagyfokú korszerűsítésre lenne szükség.