Vállalatok

Tovább erősödik az e-kereskedelemben a Trans-Sped

A Trans-Sped növekedése újabb állomáshoz érkezett. Megnyitotta több mint 13 ezer négyzetméteres raktárbázisát, amely áprilistól áll az e-kereskedelemben, valamint a gyártó- és feldolgozóiparban működő ügyfelei rendelkezésére. A lépéssel a komplex logisztikai szolgáltatásokat kínáló vállalatcsoport egyszerre jelzi elköteleződését az e-kereskedelem és a budapesti régió mellett.
Díjakat halmozott a Magyar Termék a sikeres kampányaival

A Magyar Termék Nonprofit Kft. két 2020-as kampánya is díjat nyert „Az év legsikeresebb promóciója 2020" pályázaton. A Tricky Communication ügynökséggel közösen megpályázott „Magyar Termék Felfedező promóciót” aranyéremmel, a KNK PR&Média ügynökséggel közösen benyújtott „Vedd a hazait! Védd a hazait!” pályázatot pedig ezüstéremmel díjazták a szakmai zsűri döntése alapján és a fókuszcsoportos kutatás elbírálása után.
Hogyan lesz egy autógyártó a kerékpársport elkötelezett támogatója?

A közlekedésben a kerékpárosok és az autósok között többször van nézeteltérés, mint egyetértés. Ennek azonban nem kell feltétlenül így lennie. Egy autógyártó is lehet elhivatott támogatója a kerékpársportnak. Ilyen vállalat a Škoda is, amelynek több mint százéves történelme pont a kerékpárokkal indult.
Mit tehetünk a maximális munkahelyi biztonság érdekében?

A munkavállalói biztonság és egészség védelme a kisebb és nagyobb vállalatok számára egyaránt fontos, még a pandémiás időszakon kívül is. Emiatt rendszeresen érdemes időt fordítani arra, hogy átgondoljuk, melyek a leghatékonyabb eszközök a kockázat csökkentésére.
Átadták Magyarország első hidrogén töltőállomását

A Linde Gáz Magyarország Zrt. a hazai hidrogén mobilitás élére állt azzal, hogy az országban elsőként üzembe helyezte hidrogén töltőállomását.
A Pilsner Urquell 100 százalékban újrahasznosítható palackkal jelentkezik

Minden fóliát és műanyagot eltávolítanak a világ első aranyló pilzeni lágerének, a Pilsner Urquell palackjáról és annak másodlagos csomagolóanyagaiból, így a kategóriát teremtő cseh sör 100 százalékban újrahasznosítható palackban kapható a jövőben. A žateci aromakomlónak, a cseh árpának, a speciális sörélesztőnek és a különlegesen lágy ártézi víznek köszönhető prémium minőség és jellegzetes íz azonban továbbra is változatlan.
Országszerte egyre több boltját szereli fel napelemmel az Aldi

A német tulajdonú Aldi elkötelezett a környezet védelme iránt, melynek érdekében az elmúlt években számos lépést tett már. A vállalat 2017-ben teljes magyarországi üzlethálózatával és biatorbágyi logisztikai, illetve igazgatási épületével zöldáramra tért át, így szén-dioxid kibocsátását mintegy 40 százalékkal csökkentette.
A Volkswagen ID.4 lett 2021-ben a Világ Év Autója

2021-ben a „Világ Év Autója” ismét egy Volkswagen lett. Az új, teljesen elektromos ID.4 valamennyi nemzetközi konkurenciáját maga mögé utasította az idei nemzetközi „Word Car Awards” versenyen. A győztest évente hirdetik ki, 24 országból 93 nemzetközi autó-motoros újságíró adta le szavazatát a világpiac legjobb újdonságaira.
A céges autóhasználatot is átírhatja a pandémia

Az üzleti szereplők fele fontolgatja az autómegosztás igénybevételét vagy használ már most is ilyen mobilitási szolgáltatást – derül ki a Share Now és a Wallis Motor közös kutatásából. A kis-, közepes- és nagyvállalatok hasonló mértékben érdeklődnek a lehetőség iránt, amelyet leginkább üzleti találkozókhoz és munkába járáshoz használnak. A nyitottságon meglepő módon az sem változtat, hogy az adott vállalkozás rendelkezik-e saját céges gépjárműflottával vagy sem.
Közép-Európa legnagyobb startup-fesztiválját rendezik Bécsben

A Bécsi Gazdasági Ügynökség, a Wirtschaftsagentur 2021. április 27. és május 12. között rendezi meg Közép-Európa legnagyobb startup eseményét, a ViennaUP´21 -et. Ennek egyik kiemelkedő programpontja az OpenVienna, amelynek keretében azt is megtudhatják az érdeklődők, miként alapíthatnak céget Bécsben.
A magyar cégek 37 százaléka esetében a tulajdonos lakcíme a székhely

Magyarországon a vállalkozások jelentős része a tulajdonosok lakcímén működik, a koronavírus járvány alatt pedig még növekedett is az arány egyes szegmensekben.
Nagyon sokan csökkentenék napelemmel az energiaköltségeiket

A megkérdezettek kétharmada szeretne otthonába napelemes rendszert telepíteni, mert környezettudatos és megtérülő beruházásnak tartja - derült ki az E.ON 1500 fős online, nem reprezentatív felméréséből. Az adatok szerint a válaszadók több mint fele támogatással vagy hitelből szeretné megvalósítani a beruházást.
Több élet munkájának gyümölcse a tét

Minden vállalkozás számára aktuális kihívás a generációváltás. Ha a vagyont feldarabolják, az a családi vállalkozások dinamikus működésének leállásához vezet. A hazai jogszabályok bővülésével nemrég már két alternatív módszerrel is meg lehet védeni több generáció munkájának gyümölcsét.
Sietnie kell annak, aki bértámogatást kér áprilisra

Április hónapra is jár az ágazati bértámogatás. A vállalkozásoknak fontos tudni, hogy aki március 28-ig jelezte igényét, annak nem kell újból beadni kérelmet, aki nem kérte még, ne várjon a végső határidőig, gyorsabban hozzájuthat a támogatáshoz, ha korábban pályázik.
Rekordadomány érkezett a mentőknek a Groupama Biztosító és ügyfelei összefogásából

Soha nem támogatta még ekkora adomány az Országos Mentőszolgálatot, mely a magyar mentés 134 éves fennállásának talán legnagyobb kihívásával szembesül most a járvány elleni küzdelemben. A Groupama Biztosító felajánlása és ügyfelei döntése nyomán összesen 380 millió forint támogatja majd a mentőket a betegek minél magasabb szintű ellátásában.
Új vezérigazgató a Budapest Airport Zrt. élén

Vezetőváltás a Budapest Airportnál – Március végétől Chris Dinsdale veszi át a Budapest Airport Zrt. vezérigazgatói posztját Dr. Rolf Schnitzlertől. Chris Dinsdale tapasztalt repülőtéri vezető, aki részletekbe menően ismeri a Budapest Airport működését.
Erre vágyik a magyar karantén idején: home-office faház és erotikus sütiszúró

Kert végébe felépíthető home office faházat, erotikus pózokat bemutató sütiformázót és dizájnos fürdőszobai dézsát keresnek a magyarok karantén idején. Egy éve indult útjára a #vegyélhazait kezdeményezés, amely most összegyűjtötte, hogy az elmúlt tizenkét hónapban milyen termékekre és üzletekre kattintottak leginkább a felhasználók. Szerelmeseknek való kesztyű, azaz pártyű, vakcinás fülbevaló és egy roppant csúnya debil gepárd is felkerült a netes kedvencek közé.