Szeptember 25-e a siketek világnapja, ebből az alkalomból az Auchan kiemelt civil partnerével, a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével közösen arra kér minden vállalkozó kedvű vásárlót, hogy vasárnap próbálja ki, milyen a hallás kikapcsolásával bevásárolni.
A nyári élmények közben sem kell nélkülöznünk a hétköznapokban már bevált kényelmi szolgáltatásokat: a Wolt immár a Balatonnál és a Budapest Parkban is segít abban, hogy elkerüljük a sorban állást.
Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a Tesco kínálatában: a hazai eredet és az ellenőrzött minőség hangsúlyozása érdekében az üzletl��nc mostantól a saját márkás árucikkein is használni fogja a Magyar Termék Nonprofit Kft. tanúsító védjegyeit.
2022-ben sem dőlhetnek hátra a kiskereskedelmi szektor szereplői – az elmúlt két év kihívásai után a változó vásárlási szokásokhoz és fogyasztói elvárásokhoz történő adaptálódás kulcsfontosságú a növekedés fenntartásához.
Az alapvető élelmiszerek mellett a sör volt a legkelendőbb terméktípus 2021-ben – derült ki a Coop Online kutatásából, amelyből azt is megtudhattuk, hogy az ásványvíz, az energiaital és az diétás termékek sem hiányozhatnak a magyarok polcairól.
A Kormány elfogadta a Gazdasági Versenyhivatal javaslatát a COVID-19 gyorstesztek kiskereskedelmi árversenyének élénkítésére, így engedélyezte az antigén gyorstesztek árusítását a kiskereskedelmi láncoknál, a drogériáknál és a benzinkutaknál.
Világszerte, így Magyarországon is egyre nagyobb hagyománya van a Valentin nap ünneplésének a szerelmesek körében. Egy tavalyi kutatás eredményei szerint a költések száma csaknem 400 százalékkal nőtt hazánkban, az elmúlt egy évtizedben.
Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-kereskedelem robbanást hozott magával.
Londonban nyitotta meg első pénztárgép nélküli boltját a Tesco. A mobilapp informatikai hátterén a Tesco Technology budapesti fejlesztőcsapata is dolgozott.
Gyártók és kereskedelmi láncok összefogásával karácsonyi kampány indul annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a hazai áruk vásárlására. A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.
Pandémiával kapcsolatos félelmek, infláció növekedési várakozások és ellátási lánc problémák: néhány indok, melyek miatt idén korábban kezdődhet a felkészülés az ünnepekre – derül ki a Deloitte 2021. évi felméréséből.