Új korszak kezdődik a közösségi közlekedésben a digitalizációnak köszönhetően. Búcsút inthetünk a BKK FUTÁR alkalmazásnak, de érkezik helyette a BudapestGO. Az új applikáció nem csupán utazástervező, sokkal több annál.

Ütemezetten és a terveknek megfelelően zajlik a város egyik elöregedett, és ezért üzemeltetési szempontból mára már kockázatossá vált ivóvízfőnyomó-csövének cseréje a pesti Duna-parton.

Befejeződött a Baross utcai trolifelsővezeték-hálózat korszerűsítése, ezzel lezárult a Fővárosi Önkormányzat és a Budapesti Közlekedési Központ kiemelt közlekedésfejlesztési beruházása.

Fűtött sátrakban hegesztenek a felújítást végző szakemberek a nagy hidegben – így biztosítják például, hogy a télen is folyamatosan dolgozhassanak a Lánchíd munkaterületén.

Döntött a Fővárosi Közgyűlés, tavasztól már 30 és 90 perces időalapú jegyekkel is utazhatunk a BKK járatain. Ezeket a digitális termékeket a nevükkel ellentétben – a használati feltételek miatt – valójában akár 60 és 120 percig is lehet majd használni.

Négy megállóhely hét peronja újult meg az 50-es villamos vonalán a BKK beruházásában. A jelentős korszerűsítés célja egy biztonságosabb, zöldebb környezet kialakítása, ahol biztosítva van az akadálymentes közlekedés.

Hónapok óta dolgoznak a restaurátorok a Lánchíd hídfőit díszítő kőoroszlánokon egy újpesti műteremben. Az egyenként több mint tíztonnás szobrok alapos „ráncfelvarráson” esnek át, és 2022 decemberére megszépülve térnek vissza a helyükre.

Több mint 20 százalékkal bővült a MOL Bubi kerékpárállománya az októberi bővítést követően, újabb lépésként további 310 vadonatúj biciklit használhatnak a fővárosiak. A közbringa-szolgáltatás népszerűsége töretlen, a szolgáltatás sikertörténete tovább folytatódik.