Több menetrendbeli módosítás utána, február 4-től immár a munkanapok reggeli és délutáni csúcsidőszakában 20 percenként közlekednek a vasútvillamosok Szeged és Hódmezővásárhely között. A gyakoribb szolgáltatás következtében januárról februárra 7 százalékkal emelkedett az utazások száma a modern járműveken, így összesen 193 ezren utaztak bérlettel vagy jeggyel a többinél 2-3 nappal rövidebb hónapban.
Az utasok közül legtöbben a teljes vonalra (A-B-C zónára) érvényes jegyet vagy bérletet váltanak (2150 a teljes vonali bérletet, 27800 volt a jegyet váltók száma az előző hónapban).
A hónapról hónapra bérletet vásárló utasok száma másfélszeresére nőtt a próbaidőszakot követő nyitóhónaphoz viszonyítva. Akkor 2000-en váltottak harmincnapos bérletet, idén februárra már csaknem 3100 volt a vásárlók száma. Az előzetes adatok alapján minden esély megvan, hogy márciusban átlépje a fizető utasforgalom a 200 ezret. Március első két hetében a napi átlagos helyközi fizető utasszám majdnem elérte a tízezret a vasútvillamoson.
A MÁV várakozásai szerint májustól még több utas szokhat át a közúti közlekedésről a kötött pályára, ugyanis a TramTrain-járatok esetében is kedvező változást hoz a vármegyebérlet és az országbérlet bevezetése.
Csongrád-Csanád vármegyében a vasútvillamosok teljes vonalára, így a Szegeden belüli szakaszokra is érvényes lesz a vármegye- és az országbérlet.
Azaz nem csupán azok számára éri majd meg a 9450 forintos vármegyebérlet megvásárlása, akik a Szeged és Hódmezővásárhely között ingáznak, hanem azoknak is megtakarítást jelent, akik Szeged–Algyő, illetve Hódmezővásárhely–Algyő között utaznak rendszeresen bérlettel.
Ezen felül a tanulók igénybe vehetik a 90 százalékos kedvezményt, így 945 forintért használhatják ki a vármegyebérlet előnyeit.