A reggeli csúcsidőben sűrűbben jár a vasútvillamos

A reggeli csúcsidőben sűrűbben jár a vasútvillamos

A reggeli bővítésen túl, a jobb csatlakozáshoz igazítva, egy esti járat menetrend-változásával több idő marad átszállni az utolsó Budapestről érkező InterCity járatról.

A vasútvillamos augusztus óta bevezetett félórás menetrendi alapüteme október 29-től további reggeli járatokkal is kiegészül. Hódmezővásárhely vasútállomásról munkanapokon 6:19 és 7:19-kor is indulnak járatok, így a csúcsidőben 6:01, 6:19, 6:30, 7:01, 7:19, 7:30-as indulással segítik a megyeszékhely felé utazókat. Késő este egy TramTrain járat az új menetrend szerint Szeged vasútállomásról 23:24kor indul Szeged, Rókus vasútállomás felé, így biztosítva kényelmes átszállást a Budapestről késő este beérkező utolsó Napfény IC utasainak. A járat csütörtöki, pénteki és szombati napokon hosszabb útvonalon közlekedik, 0:15 kor érkezik meg Hódmezővásárhely vasútállomáshoz. .

Szeptemberben már az utolsó TramTrain szerelvény is megérkezett Magyarországra, a hatósági engedélyek megszerzése után az utolsó két jármű is forgalomba állhat, így hamarosan a teljes 12 darabos TramTrain-járműflotta az utasok rendelkezésére fog állni.

A Szeged és Hódmezővásárhely közötti, 30 percenként induló TramTrain szolgáltatással összefüggésben, 2022. október 29-től új menetrend szerint közlekednek az autóbuszjáratok számos autóbuszvonalon Csongrád-Csanád és Békés megyékben.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.