A februárban elindult BudapestGO népszerűsége nyáron is töretlenül ívelt felfelé: az alkalmazás felhasználóinak száma szeptember 12-én átlépte a másfél milliót. A regisztrált ügyfelek száma már félmilliónnál is több.
Az applikáció értékesítési szempontból is jelentős sikereket tudott felmutatni az elmúlt időszakban. Alig több mint fél év alatt csaknem 2 millió 500 ezer terméket vásároltak az ügyfeleink: a legtöbbet, 1 millió 600 ezret vonaljegyből, de bérletből és időalapú jegyből is egyre többet. Az előbbiből 276 ezer, utóbbiból pedig 265 ezer darab fogyott.
A nyári szabadságok után és az iskolakezdéssel jelentősen növekedett az utazástervezések száma is. Az egykori FUTÁR applikáció havi másfél milliós átlagához mérten a BudapestGO-val az elmúlt 30 napban már több, mint két és fél millió utazást terveztek az ügyfelek.
Az applikáció számtalan kényelmi funkciója miatt népszerű az ügyfelek körében: gyors jegyvásárlást és automatikus bérlethosszabbítást kínál, emellett hatékonyan segítve az útvonaltervezésben még a kerékpárral közlekedőknek is. A BudapestGO az egyik legfontosabb eszköz arra, hogy a fővárosban közlekedők a papíralapú jegyek helyett egyre gyakrabban használják a digitális termékeket. Ez egyúttal erősíti a környezettudatos, fenntarthatóbb közlekedés használatát.
Májusban új funkciókkal bővült a BudapestGO, amelyeknek köszönhetően az applikáció még jobb és pontosabb tervezést nyújt a kerékpárral közlekedőknek, sőt elérhetővé vált a telebusz és a telefogas szolgáltatása is. A megújulással felszálláskor gyorsabb lett a kódleolvasás, pontosabb és hatékonyabb lett az útvonaltervezés is.