A 2014-ben indult Mol Bubi egy igazi sikertörténet volt Budapest életében: a több mint 100 ezer regisztrált felhasználó mintegy 7 millió kilométert tett meg a közbringával, ezzel jelentősen hozzájárulva a városi kerékpározás terjedéséhez, valamint Budapest zöldebbé és élhetővé tételéhez.
Az elmúlt 7 évben egy értékes brand jött létre a megosztáson alapuló közlekedési eszközök piacán. Nem véletlen, hogy a Forbes 2015-ben a legtrendibb magyar márkák közé választotta a közbringát. A városi kerékpározást ösztönző rendszer idén tavasszal megújul, amely egyben a Mol Bubi logóját is érinti.
Az almazöld kerékpárokra jellemző dizájn széles körben ismertté, elismertté vált, ezért a logó újratervezésekor kulcsfontosságú szempont volt a beazonos��thatóság. A közbringa-szolgáltatás jelképe megtartotta az eddigi stílusjegyeket, csupán az aktuális designtrendekhez igazodott. A megújult logó egyszerre jelképezi a korábbi szolgáltatással való kontinuitást, ezzel együtt a megújulást, illetve jobban illeszkedik a névadó szponzor arculatába is.
Természetesen a Mol Bubinak nem csak az arculata változik meg, tavasztól számos új fejlesztéssel is találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők:
- 1200 teljesen új, az eddigieknél 3,1 kg-mal könnyebb kerékpár érkezik Budapestre,
- az új bringákat fújt, defekttűrő gumikkal szerelik fel, ami a korábbi szivacstömlős kerekekkel szemben jelentősen könnyebb és gyorsabb haladást biztosít,
- az egyszerűbb használatot biztosító okoslakat és egy praktikus mobiltartó is lesz a bringán,
- felhasználóbarát, új weboldal és applikáció készül, amellyel egyszerűen és gyorsan lehet intézni a biciklik bérlését,
- új, megfizethető díjszabás lesz, megszűnik a kauciós díj.
Azaz a fővárosi közlekedők egy modernebb, könnyebben használható, ráadásul – az új üzemeltetési struktúra miatt – a Főváros számára takarékosabb Bubit vehetnek birtokukba, mely támogatja a fenntartható és élhető Budapest vízióját.