Ilyen lesz a Mol Bubi új logója

Ilyen lesz a Mol Bubi új logója

Hét év után megfiatalodik a Mol Bubi jól ismert logója, és frissül a közbringa-rendszer arculata is. Budapest közbringa-szolgáltatásának új emblémája az eddig elért eredményeket és a leendő sikereket egyszerre szimbolizálja. Idén tavaszra a logó mellett a komplett szolgáltatás is megújul.

A 2014-ben indult Mol Bubi egy igazi sikertörténet volt Budapest életében: a több mint 100 ezer regisztrált felhasználó mintegy 7 millió kilométert tett meg a közbringával, ezzel jelentősen hozzájárulva a városi kerékpározás terjedéséhez, valamint Budapest zöldebbé és élhetővé tételéhez.

Az elmúlt 7 évben egy értékes brand jött létre a megosztáson alapuló közlekedési eszközök piacán. Nem véletlen, hogy a Forbes 2015-ben a legtrendibb magyar márkák közé választotta a közbringát. A városi kerékpározást ösztönző rendszer idén tavasszal megújul, amely egyben a Mol Bubi logóját is érinti.

Az almazöld kerékpárokra jellemző dizájn széles körben ismertté, elismertté vált, ezért a logó újratervezésekor kulcsfontosságú szempont volt a beazonos��thatóság. A közbringa-szolgáltatás jelképe megtartotta az eddigi stílusjegyeket, csupán az aktuális designtrendekhez igazodott. A megújult logó egyszerre jelképezi a korábbi szolgáltatással való kontinuitást, ezzel együtt a megújulást, illetve jobban illeszkedik a névadó szponzor arculatába is.

Természetesen a Mol Bubinak nem csak az arculata változik meg, tavasztól számos új fejlesztéssel is találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők: 

  • 1200 teljesen új, az eddigieknél 3,1 kg-mal könnyebb kerékpár érkezik Budapestre,
  • az új bringákat fújt, defekttűrő gumikkal szerelik fel, ami a korábbi szivacstömlős kerekekkel szemben jelentősen könnyebb és gyorsabb haladást biztosít,
  • az egyszerűbb használatot biztosító okoslakat és egy praktikus mobiltartó is lesz a bringán,
  • felhasználóbarát, új weboldal és applikáció készül, amellyel egyszerűen és gyorsan lehet intézni a biciklik bérlését,
  • új, megfizethető díjszabás lesz, megszűnik a kauciós díj.

Azaz a fővárosi közlekedők egy modernebb, könnyebben használható, ráadásul – az új üzemeltetési struktúra miatt – a Főváros számára takarékosabb Bubit vehetnek birtokukba, mely támogatja a fenntartható és élhető Budapest vízióját.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.