Érdekes változásokat hozott a pandémiát követő időszak a blokklánc technológia számára, hiszen bár a kriptopiacot durván felkavarták az elmúlt hónapok bizonytalanságai, a digitalizációs robbanás miatt egyre növekszik az igény az adatok és különböző tranzakciók hiteles és biztonságos kezelésére az online térben.

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek tudatosan vásároljanak és a termékek összetevőire nagyobb figyelmet szenteljenek világszerte.

Az NFT-k nem csak elérték a sportkártyák piacát, de a nem helyettesíthető tokenek helye megszilárdulni látszik azzal, hogy a rajongóknak lehetősége van nem csupán megtekinteni, de meg is szerezni kedvenc sportpillanataikat licenccel ellátott digitális formában.

Valentin-nap alkalmából a bécsi Belvedere múzeum Gustav Klimt A Csók című ikonikus festményének digitális részleteit (NFT) kínálta eladásra. Az ötlet annyira bevált, hogy már 3,2 millió eurót kerestek vele. A végösszeg 18,2 millió euró lehet.

Melyik az a nem kézzel fogható (digitális) termék, ami több, mint 2 milliárd forintba kerül? Őrültség vagy a jövő befektetése? Létrejött egy új „Vadnyugat”? A befektetésen kívül milyen hasznos, mindennapi területen fogják használni az NFT-t?