Már egymillió terméket vásároltak a BudapestGO segítségével

Már egymillió terméket vásároltak a BudapestGO segítségével

Újabb mérföldkőhöz ért a BudapestGO, a BKK alkalmazásán keresztül az ügyfelek már több mint 1 millió jegyet és bérletet vásároltak mindössze négy hónap alatt. A február közepén indult applikáció egyre népszerűbb az utasok körében.

A BudapestGO februári bevezetése óta az ügyfelek egyre nagyobb számban vásároltak különféle termékeket, amelynek köszönhetően az applikációval eladott jegyek és bérletek száma átlépte az 1 milliót. Az utasok jegyből és bérletből összesen több mint 1 millió 6 ezer darabot, digitális vonaljegyből 645 ezret, bérletből 120 ezret, a március eleje óta elérhető időalapú vonaljegyből pedig 110 ezret vettek.

A nemrég további funkciókkal bővült applikáció jelentősen megkönnyíti a bérletes ügyfelek közlekedését, az automatikus bérletmegújítás-funkciót is egyre többen használják.

A tapasztalatok alapján a felhasználók is egyre nyitottabbak a digitális termékek iránt, amit az is bizonyít, hogy eddig összesen 1 milliárd 260 millió forint értékben vásároltak jegyet vagy bérletet csak az applikáción keresztül. Az alkalmazás felhasználóinak a száma június 13-án átlépte a 951 ezres ügyfélszámot, munkanapokon átlagosan 160 ezren használják.

Az utazástervezések száma is nőtt: az egykori FUTÁR alkalmazás havi másfél milliós átlagához képest a BudapestGO-val májusban már 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.

Forrás: BKK

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek tudatosan vásároljanak és a termékek összetevőire nagyobb figyelmet szenteljenek világszerte.

Látványos munkafázissal érkezett újabb szakaszához a Lánchíd felújítása: a szakemberek augusztus 11-én elkezdték lebontani a budai toronydarut, és napokon belül befejezik az ideiglenes rakpartlezárást szükségessé tevő munkákat is.