A BudapestGO februári bevezetése óta az ügyfelek egyre nagyobb számban vásároltak különféle termékeket, amelynek köszönhetően az applikációval eladott jegyek és bérletek száma átlépte az 1 milliót. Az utasok jegyből és bérletből összesen több mint 1 millió 6 ezer darabot, digitális vonaljegyből 645 ezret, bérletből 120 ezret, a március eleje óta elérhető időalapú vonaljegyből pedig 110 ezret vettek.
A nemrég további funkciókkal bővült applikáció jelentősen megkönnyíti a bérletes ügyfelek közlekedését, az automatikus bérletmegújítás-funkciót is egyre többen használják.
A tapasztalatok alapján a felhasználók is egyre nyitottabbak a digitális termékek iránt, amit az is bizonyít, hogy eddig összesen 1 milliárd 260 millió forint értékben vásároltak jegyet vagy bérletet csak az applikáción keresztül. Az alkalmazás felhasználóinak a száma június 13-án átlépte a 951 ezres ügyfélszámot, munkanapokon átlagosan 160 ezren használják.
Az utazástervezések száma is nőtt: az egykori FUTÁR alkalmazás havi másfél milliós átlagához képest a BudapestGO-val májusban már 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
