Tovább bővült a BudapestGO

Tovább bővült a BudapestGO

Újabb hasznos funkciókkal egészül ki a BudapestGO alkalmazás. A február 14-én indult applikáció még jobb és pontosabb tervezést biztosít a kerékpárral közlekedőknek, illetve a telebusz és a telefogas szolgáltatás is elérhetővé válik az alkalmazásban.

Június 8-tól több jelentős újdonságot is tartogat a februárban indult BudapestGO a kerékpárral közlekedők számára. Mostantól az ügyfelek még pontosabban tudják a szükséges menetidőt kiszámolni, mert az applikáció figyelembe veszi az emelkedőket és a különböző útvonaltípusokat, ráadásul az igényeik szerint testreszabhatják a kerékpáros tervezést: a többi között beállítható az emelkedők elkerülése, és választható kifejezetten kerékpárosbarát útvonal is.

Az új funkcióknak köszönhetően az útvonaltervekben látható, hogy mekkora lejtő vagy emelkedő várható a tervezett útvonalon, továbbá hogy autómentes-e a kerékpársáv, illetve hogy az úttest mentén kell haladni, esetleg kis vagy közepes forgalmú utcán kell tekerni. A BKK ügyfelei így pontos útitervet kapnak az alkalmazástól arra, hogy bringával mennyi idő alatt és milyen kerékpáros útviszonyok között lehet eljutni a célállomásra.

A Mol Bubinak is közvetlen kapcsolata lesz ezentúl a BudapestGO-val, ugyanis az ügyfelek a BudapestGO-ból egy gombnyomással át tudnak lépni a közbringa-szolgáltatás applikációjába. A BudapestGO-val ezentúl a Budapesti Közlekedési Központ egyéb szolgáltatásai is könnyebben elérhetővé válnak. Június 8-tól már az applikációból telefonon vagy más online felületen is megrendelhető a Telebusz szolgáltatás, továbbá a Telefogas révén elérhető fogaskerekű.

Az újítások elérése érdekében az applikációt mindenképp frissíteni szükséges, az alkalmazás új verziója fokozatosan jelenik meg a felhasználók számára. Akiknél be van állítva az automatikus frissítés, azoknak nincs teendőjük.

A korábbi BKK Futárt februárban felváltó BudapestGO applikáció hamar népszerű lett az utazóközönség körében. Az indulás óta több mint 900 ezren töltötték le, vagyis a fővárosban közlekedők több mint fele már legalább egyszer kipróbálta. A BKK ügyfelei eddig 917 ezer darab különféle terméket vásároltak az applikáció segítségével: digitális vonaljegyből február 14 óta több mint 589 ezer darabot, a március eleje óta elérhető időalapú jegyből pedig 102 ezret váltottak a felhasználók.