Bár a mai fiatalok szabadidejük nagy részét az interneten töltik, az otthoni beszélgetések során a kelleténél kevesebb szó esik a világhálón történtekről, mint kellene. Február hetedike a Biztonságos Internet Napja.
Virágkorukat élik a közösségi platformok, korosztálytól, funkciótól függően szinte mindenki megtalálhatja a kedvére valót. A különböző platformok akár együtt is jól használhatók.
Aki azt gondolja, hogy még mindig a szöveges és a képes hirdetések jelentik a kulcsot a sikeres értékesítéshez, nagyot téved. Elképesztő tempóban hódít teret és gyűjt felhasználókat hazánkban is a TikTok.
A történelem ismétli önmagát. Amíg 10-12 évvel ezelőtt a Facebook írta át olcsó és célzott tartalmaival a hirdetési piacot világszerte, addig 2022-ben ugyanezt az 1 milliárd aktív követővel rendelkező TikTok viheti véghez.
Egyre fiatalabbak, már a gyermekek körében is gyakran jelentkezik ingerültség és szorongás a közösségi média használatából fakadóan. Az ismétlődő rossz érzések talaján akár betegségek is kialakulhatnak.
A TikTokról sokaknak az jut eszébe, hogy elsősorban a fiatalok, főként a 18 éven aluliak favoritja. A marketinges szakemberek szerint azonban változik a közönség, és vele együtt az alkalmazás megítélése is.