Újítást jelentett be a BKK: áprilistól módosul az ügyfélközpontok rendszere

Újítást jelentett be a BKK: áprilistól módosul az ügyfélközpontok rendszere

A BKK speciális ügyekben ezentúl a könnyebben megközelíthető Deák Ferenc téri és a Kelenföld ügyfélközpontban fogadja partnereit és egyéni ügyfeleit.

Nagy változáson mennek keresztül a Budapesti Közlekedési Központ ügyfélközpontjai. Április elsejétől a BKK Rumbach Sebestyén utcában található ügyfélszolgálata már nem fogad ügyfeleket, feladatait részben a helyszíntől alig 150 méterre található, a társaság ügyfelei által egyébként is gyakrabban használt Deák Ferenc téri metróállomás aluljáró szintjén található ügyfélközpont veszi át.

A közútkezeléssel kapcsolatos ügyeket április 3-tól kezdődően új helyszínen, az autóval is jobban megközelíthető Kelenföld ügyfélközpontban lehet intézni, munkanapokon 9:00 és 17:00 között. Ugyanezen a helyszínen lesz lehetőség a megadott nyitvatartás szerint a BKK-automatákkal kapcsolatos készpénzes visszatérítések átvételére, valamint meghatározott díjtermékek, illetve BKK-utalványok átvételére.

A BKK Ügyfélközpontok elérhetősége, valamint az elérhető szolgáltatásokra vonatkozó információ a közlekedési vállalat honlapján tekinthető meg.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe a héten többször is megdöntötte a történelmi csúcsot, és pénteken is a valaha volt legmagasabb értéken zárt. Az európai piacokhoz képest felülteljesítő BUX remekléséből a vezető részvények többsége is kivette a részét.