A BBK-nál a Mol Bubi májusi megújulása az elmúlt év egyik sikertörténete lett. Ezért nem véletlen, hogy a fővárosi közlekedési vállalat 2021 végén is azért dolgozott, hogy minél többen választhassák utazásukhoz a budapesti közbringákat.
Egyre több biciklire ülhetünk fel
A Budapesti Közlekedési Központ – látva a kerékpárok jelentős kihasználtságát – úgy döntött, hogy 2021 utolsó hónapjaiban a rendszer bővítésére fordítja a legnagyobb figyelmet. Első lépésként október elején ötven új Mol Bubi biciklivel gyarapodott a fővárosi közbringaszolgáltatás flottája, azonban a bővítés itt nem állt le. Alig egy hónappal később további 310 vadonatúj kerékpárral találkozhattak a budapestiek.
A fővárosban utazók jelenleg 158 helyszínen, többek között fontos közlekedési csomópontokban és közösségi közlekedési megállók közelében vehetik fel és adhatják le a Mol Bubi bicikliket. A flottában már összesen 1560 kerékpár szolgálja a budapestiek kényelmét, amelyekkel legfeljebb 10-15 perc alatt bárhová gyorsan el lehet jutni a város belső részein, hosszabb távolságokra pedig a szolgáltatás rugalmasan kombinálható a közösségi közlekedés egyéb eszközeivel.
A téli hónapokban sem állt le a Mol Bubi
2021 utolsó hónapjaiban a korábbi évek hasonló időszakánál jóval aktívabbak voltak a Mol Bubit használó városlakók. A késő őszi időszakban, a hűvösebb idő ellenére is a korábbiakhoz képest jóval többen utaztak közbringával a fővárosban. A Mol Bubi eddigi novemberi átlagos forgalmához képest a megújult szolgáltatással 6-szor több utazás történt 2021 novemberében. Sokan felismerték, hogy hideg időben is érdemes a városi kerékpározást választani.
A Mol Bubi 2021 végére a vonzó városi életminőség egyik fontos szimbóluma lett. Ma már a szolgáltatás aktív felhasználói közé tartoznak a Közép-Magyarország régióban dolgozó mentősök, Hollandia magyarországi nagykövete pedig a BKK munkavállalóival és vezérigazgatójával egy közös bubizással demonstrálta, hogy kerékpárral közlekedni egy teljesen megszokott, és élményteli dolog.
A BKK a tervek szerint 2022-ben is figyel az ügyfelek visszajelzésére és annak megfelelően fejleszti – ha kell tovább bővíti – a szolgáltatást.