A budapestiek 2021. május 20-án vehették először igénybe az újjászületett MOL Bubit. Az újraindítás utáni első három hónapban számos észrevétel érkezett a társasághoz arra vonatkozóan, hogy egyes állomásokon nincs elegendő kerékpár. A Budapesti Közlekedési Központ próbál minél többet tenni azért, hogy kiszolgálja a megnövekedett igényeket és megfelelő számú kerékpárokat biztosítson az egyes állomásokon. Ehhez azonban az is szükséges, hogy a közlekedők mindig csak a kijelölt gyűjtőállomásokon rakják le a kerékpárokat. Ez azért fontos, mert a szétszórva hagyott biciklik hiányoznak a rendszerből, ami felhasználói, üzemeltetési, és városképi szempontból is gondot okoz. Ezért szeptember 15-től, szerdától 5000 forint elszállítási díjat kell fizetnie annak, aki használat után nem egy gyűjtőállomáson rakja le a MOL Bubi kerékpárt.
Emellett a BKK további új biciklikkel is növelné a fővárosiak rendelkezésére álló állományt. A társaság elindította az új kerékpárok lehívását, ennek köszönhetően már idén bővülhet a flotta.
Az elszállítási díj bevezetésének nem a bírságolás a célja, hanem a helytelen használat megelőzése. Éppen ezért a jövőben, ha az ügyfél lezárja a bérlést és az nem a hivatalosan kijelölt gyűjtőállomáson történik, akkor a rendszer erről értesíti a felhasználót push üzenet és e-mail formájában. Ilyen esetben az elszállítási díjat perc alapú használatként fogja levonni a rendszer a felhasználó regisztrált bankkártyájáról az éjfélt követő elszámolás során.
A parkolási funkciót használva természetesen továbbra is le lehet tenni rövid időre a kerékpárt gyűjtőállomáson kívül is, tehát útközben van lehetőség beszaladni a közeli boltba miközben a kerékpár a bolt előtt parkol.
A megújult MOL Bubi üzembe helyezése óta többen utaztak a kerékpárokkal, mint korábban egy teljes év alatt összesen. A felhasználók érdeklődése az újraindulás óta nem csökken, maximális kihasználtsággal működik a rendszer.