„A projekt rávilágított arra, hogy a személyszállításban még nagyon hosszú út áll előttünk ahhoz, hogy autonóm járműveket tudjunk alkalmazni” – vonta le a következtetést a Wiener Linien ügyvezetője, Günter Steinbauer. „Mindenesetre a Wiener Linienből, az Austrian Institute of Technologyból, a Közlekedésbiztonsági Kuratóriumból, a TÜV Austriából, a Siemens Mobilityből és a Navya járműgyártóból álló konzorcium nagyon hasznos adatokhoz jutott a további fejlesztésekhez” – tette hozzá.
A kísérleti projekt két éve alatt a két önvezető elektromos busz több mint 12 ezer kilométert tett meg 20 kilométer/órás csúcssebességgel és maximum 11 utassal a fedélzetén. Több mint nyolcezer utas egyébként Ausztria különböző részeiből, illetve a környező országokból érkezett, hogy kipróbálhassa az önvezető járműveket. A Bécs új városrészében, Seestadt Aspernben menetrend szerint közlekedő járművek leginkább jó időben működtek kifogástalanul, az időjárás könnyen kifogott rajtuk – télen és nyáron egyaránt. Erős szélnél, enyhe havazásnál, kiadós esőzésnél és ködben gyakran kellett beavatkoznia a fedélzeten utazó operátornak és kézi vezérléssel tovább irányítania a járművet.
Éppen ezért, a projekt lejártával a két kis Navya busz a Wiener Linien leopoldaui garázsában marad és itt várják meg, hogy a gyártó visszavigye őket Franciaországba. A Wiener Linien azonban továbbra is szemmel tartja a piacot és amint jelentős előrelépés történik a technológia terén, újabb önvezető járművek után néz.