Leleplezzük az új Mol Bubi bicikliket

Leleplezzük az új Mol Bubi bicikliket

Gőzerővel zajlik az új Mol Bubi biciklik összeszerelése a Csepel Zrt. üzemében, és hamarosan a nagyközönség is találkozhat a modern kerékpárokkal a fővárosban. Az idén megújuló, fenntartható közbringarendszerhez 1200 kerékpárt szerelnek össze Csepelen, amelyeknek március 1-től kezdődik a tesztelése.

Márciustól tesztelik az új Mol Bubi kerékpárokat, azaz bárki felfigyelhet a vadiúj bringákra Budapest utcáin. 100 új kerékpárt már összeszereltek, ezekben a hetekben pedig további 400 kerékpár készül el Csepelen.

A Csepel Kerékpárgyártó és Forgalmazó Zrt. az egyetlen olyan cég ma Magyarországon, amelyik teljes körű kerékpárgyártással foglalkozik. Az 1928-ban Weiss Manfréd által alapított gyár az államosítást követően a Csepel Művek részeként működött tovább, és gyártotta a szinte mindenki által jól ismert Csepel bicikliket.

Most a vadonatúj Mol Bubi bringák készre szerelése is ebben az üzemben történik. A defekttűrő, fújt gumikkal felszerelt új bringákkal könnyebben és gyorsabban lehet haladni, az egyszerűbb használatot okoslakat biztosítja. Új bicajhoz új applikáció jár, amelynek segítségével egyszerűbben és gyorsabban lehet majd regisztrálni és felvenni a Mol Bubi bringákat, sőt egy teljesen új weboldal is készül.

2021. március 1-től a megújuló közbringaszolgáltatást a közbeszerzésen nyertes Csepel Zrt. teszteli a gyűjtőállomásokon, hogy megbizonyosodjanak arról, hibátlanul működik-e például az adatkommunikáció, azaz a kerékpár-felvétel és leadás. Március 17-től várhatóan megkezdődnek a vállalkozói folyamattesztelések, itt már nemcsak a bérlést, de a regisztrációt, a fizetést és az ehhez kapcsolódó folyamatokat is ellenőrzik. A sikeres Vállalkozó tesztek alapján lehet megajánlani a rendszert a BKK számára tesztelésre, és kezdődhet a Megrendelő oldali teszt (várhatóan március 23-tól), ahol a BKK Zrt. kollégái győződnek meg a rendszer üzemképességéről. Ekkor már az ügyfélszolgálati folyamatokat is vizsgáljuk.

Ha minden rendben működik, illetve a tesztek során észlelt esetleges hibákat kijavították, várhatóan még tavasszal elindul a próbaüzemi tesztelés. Ennek a célja, hogy a valóshoz hasonló terhelés alá vessék a rendszert, és a hibátlan működés kritériumait megteremtsék. Ez az egyik végső feltétele az éles indulásnak. A próbaüzem végére már 800 kerékpár várja az üzembe helyezést, további 400 kerékpárt az éles üzem indulását követő négy héten belül állítanak üzembe.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.