Különleges macskákat varázsolt Bécsbe a mesterséges intelligencia

Különleges macskákat varázsolt Bécsbe a mesterséges intelligencia

Az osztrák főváros turisztikai hivatala macskás kontenttel és mesterséges intelligenciával próbálja felhíni a figyelmet májusban az turisták figyelmét Bécsre. Az „UnArtificial Art” című kampányban több híres festményt macskásították az AI segítségvel.

Ausztria fővárosának turisztikai hivatala is felült a mesterséges intelligencia vonatra – és vitt magával néhány macskát is, hogy garantált legyen a siker. Ugyanis a macskás tartalom és mesterséges intelligencia ugyanis a fő eleme legújabb, UnArtificial Art című kampányának, amellyel az Egyesült Államok keleti partján és Torontóban hívja fel a figyelmet Bécsre.

A kampányban mesterséges intelligencia segítségével macskákra cserélték például Klimt A Csók, Egon Schiele Önarckép földicseresznyével című művén az emberi alakokat, de macskásították Bruegel Bábel tornya építése című művét is. A különleges plakátok májusban láthatók a New York-i Times Square-en, Manhattan népszerű városrészein, Chicagóban, a Millenium Parknál és Washington metróállomásain.

Az UnArtificial Art kampány üzenete, hogy a mesterséges intelligencia mögött mindig eredeti alkotások bújnak meg, amelyek – jelen esetben – Bécsben láthatóak. Ráadásul a személyes élményeket semmi sem pótolhatja.

Mivel az Egyesült Államok Bécs egyik fontos turisztikai piaca, az osztrák főváros idén plusz egymillió eurót fordít az osztrák főváros amerikai népszerűsítésére.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.