Nem hiányozhat a Tour de Hongrie mezőnyéből az Epronex csapata

Nem hiányozhat a Tour de Hongrie mezőnyéből az Epronex csapata

Harmadszor méreti meg magát a magyar körversenyen az Epronex-Hungary Cycling Team csapata, amely immár kontinentális csapatként állhat rajthoz.

Magyarországnak és a magyar kerékpársportnak legutóbb négy évvel ezelőtt profi kerékpáros egyesülete. A Pannon Cycling Team csapatát ekkor a Szabó Miklós, Dina Dániel, Orosz Gergő, Filutás Viktor, Fetter Erik, Szatmáry András és Móricz Dániel képviselték a Tour de Hongrie-n. Egy évvel korábban még a Pannont erősítette Valter Attila is, aki 2020-ben megnyerte a magyar körversenyt, idén pedig a Jumbo Visma csapatában versenyen.

Az Epronex csapata korábban kétszer, 2016-ban és 2017-ben vett részt a Tour de Hongrie-n. Azóta nagy lépés történt a csapat életében, ugyanis immár kontinentális együttesként versenyeznek. Ennek következtében 2023-ban minden eddiginél erősebb kerettel vághat neki a Magyar Körversenynek az Epronex.

A csapat előzetes rajtlistáján természetesen helyet kapott a top tízes sprintekre hajtó Karl Ádám, de itt lehet például 2014 magyar bajnoka, Rózsa Balázs is, aki 2016-ban legjobb magyarként zárt a TdH-n, idén pedig már hetedik szereplésére kész��lhet. Egy másik korábbi magyar bajnoki mezes versenyző is készülhet a rajtra, hiszen Szarka Gergely három évnyi légióskodás után idén tért vissza az Epronexhez.

Zsinórban ötödik Tour de Hongrie-ján állhat rajthoz Orosz Gergő, aki a Cross Team Legendre csapatától érkezett. A 23 éves versenyző kétszer zárt eddig a legjobb húsz között, legjobb eredménye egy 17. hely 2020-ból. A rutinos Solymosi Márton szintén túl van már négy Magyar Körön, idén pedig ismét nekifeszülhet a megmérettetésnek.

A sok tapasztalt róka mellett TdH-debütáláson eshet át a mindössze 19 éves Árvai Kristóf, aki tavaly tűnt fel igazán a tehetségkutatók számára: harmadik lett a fiatalok összevetésében a Székely Körversenyen, a szerb körön pedig egy hatodik és egy nyolcadik helyet is fel tudott mutatni.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.