Hazai termékek vásárlására buzdítanak az ünnepek előtt

Hazai termékek vásárlására buzdítanak az ünnepek előtt

Gyártók és kereskedelmi láncok összefogásával karácsonyi kampány indul annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a hazai áruk vásárlására. A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.

„Ünnepeljünk hazai termékekkel!” címmel karácsonyi kampányt indítanak gyártó és kereskedőcégek a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében.

Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A Magyar Termék partnereivel összefogva első alkalommal indított karácsonyi kampányt a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” újabb akciójaként. A járvány kitörése után életre hívott mozgalom rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak akcióikban.

A #veddahazait népszerűségére alapozva az idén augusztusban először megrendezett Hazai Termékek Hónapját, most a karácsonyi kampány követi, szintén több gyártó és kereskedő cég részvételével. Utóbbiak között a fő támogató ezúttal a CBA. Noszlopy Zoltán, a bolthálózat kereskedelmi igazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy a karácsony előtti hetekben a legnagyobb a forgalom az élelmiszerüzletekben, a vevők ilyenkor többet költenek, ezért ebben az időszakban a hazai termékek vásárlásával az átlagosnál is jobban tudják támogatni a magyar gyártóvállalatokat, termelőket.

Noszlopy Zoltán szerint a CBA nemcsak arra buzdít, hogy „Ünnepeljünk hazai termékekkel!”, hanem boltjai kínálatával lehetővé is teszi ezt. A vásárlóik ugyanis gond nélkül megoldhatják a teljes ünnepi bevásárlásukat az üzleteikben kapható hazai árukból. Az akció keretében a Príma webáruházában, az online.prima.hu-n a Magyar Termék védjegyes árukat tartalmazó megrendelések mellé karácsonyi mesefüzetet is adnak ajándékba.

Az „Ünnepeljünk hazai termékkel!” reklámjai tévében, óriásplakátokon, valamint a közösségi médiában is láthatóak lesznek. A „Magyar a nyerő” Facebook-oldalon a látogatók arról is szavazhatnak, hogy melyik szervezet kapja a 22 támogató gyártó és kereskedelmi lánc védjegyes termékeiből összeállított adományokat.

A tartós hőség megterheli a szervezetet, különösen veszélyeztetettek a kisgyermekek, az idősek, a várandósok, valamint a szív- és érrendszeri betegséggel élők. A legmagasabb szintű hőségriasztást július 18-ig hosszabbította meg az NNGYK és a Katasztrófavédelem.

Az angol labdarúgó-válogatott utolsó pillanatban szerzett góllal hátrányból fordítva 2-1-re legyőzte a holland csapatot a németországi Európa-bajnokság Dortmundban játszott szerdai elődöntőjében. Kifejezetten nagy iramban kezdődött a mérkőzés, a várakozásoknak megfelelően valamelyest a hollandok voltak aktívabbak. Ugyan nagy helyzet nem volt a meccs elején, az Oranje mégis vezetést szerzett Simons egyéni villanásának köszönhetően, ugyanis labdaszerzése után egy pontos lövéssel maga is fejezte be az akciót. Hátrányban nagyobb sebességi fokozatba kapcsoltak az angolok, akik 11-esből hamar egy...