Piacra dobták az első magyar futócipőt

Piacra dobták az első magyar futócipőt

A Dorko új, Runique névre keresztelt cipőjének kifejlesztésében Csere Gáspár hosszútávfutó is részt vett. Az atléta ebben a modellben futva szeretné megdönteni a maraton országos csúcsát.

Visszatér a maratonhoz és szeretné megdönteni egyéni csúcsát Csere Gáspár; az elmúlt tíz év legeredményesebb hazai hosszútávfutójának ebben segítségére lehet az első magyar futócipő. Az utóbbi években volt egy kis változás a karrieremben, mert a munka és a család felelősségei miatt a főállású sportoló státuszt félprofira kellett váltanom. Tavaly nagy kudarcként éltem meg, hogy nem tudtam kvalifikálni a budapesti atlétikai vb-re, de rá kellett jönnöm, hogy túl szigorú voltam magamhoz, mert az élethelyzetem alapján nem lehetnek maximális elvárásaim. Nyáron 33 éves leszek, és vannak konkrét céljaim, fejlődni szeretnék, visszatérni a maratonhoz, de a lényeg, hogy már nem évtizedes távlatok vannak előttem – mesélte el Csere Gáspár csütörtökön azon az eseményen, amelyen a Dorko bemutatta a Runique elnevezésű első magyar futócipőt.

A Runique tervezésében az olimpikon hosszútávfutó is részt vett, aki száznál is több cipőt használt el eddigi karrierje során, elmondta, új modell mindent tud, amit egy nagybetűs futócipőnek tudnia kell.

Ebben bárki biztonsággal edzhet és versenyezhet, és nem mellesleg eszmei értéke is van, hiszen magyar! A sportban van annyi hazafiasság, hogy felemelő érzés legyen magyar márkát viselni edzés vagy versenyzés közben – emelte ki Csere Gáspár. A cipő tesztelésében több neves sportoló is részt vett, így Koch Máté párbajtőrvívó, Parti András hegyi kerékpáros, Terbócs István jégkorongozó és Veres Amarilla kerekesszékes vívó is.

Gém Péter, az idén tízéves Dorko alapítója, kiemelte, hogy mindig is fontosnak tartotta azt, hogy a termékeik fejlesztésébe sportolókat, sportszakembereket vonjanak be, mert a közös munkával a legkiválóbb minőséget tudják biztosítani a versenyzőknek és a sportkedvelőknek, ráadásul mindezt megfizethető áron.

Az elmúlt tíz évben elértük, hogy a Dorko a legnépszerűbb magyar sportmárka lett itthon, a következő tíz év célja, hogy mi legyünk a legnépszerűbb sportmárka Magyarországon. Egy olyan hazai márka, amely nem azért támogat egyre több magyar sportolót, hogy minél több cipőt tudjon eladni, hanem azért akar több terméket eladni, hogy minél több sportolót, csapatot, szövetséget, hazai művészt és ügyet tudjon támogatni. A világ első magyar futócipője csak a kezdet, nincs megállás, ahogy a szlogenünk is mondja: Egy emberként előre! – foglalta össze Gém Péter.

Ötből négy napot erősödéssel fejezett be a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe. A BUX a héten csúcsot is döntött, végül pénteken visszafelé korrigálással zárt. A vezető részvények a Telekom kivételével erősödtek.