Újabb limitált pezsgőkülönlegesség jelent meg a magyar piacon

Újabb limitált pezsgőkülönlegesség jelent meg a magyar piacon

Történetének egyik legkülönlegesebb partiján mutatta be limitált pezsgőkülönlegességét a Hungaria pezsgőmárka.

Egy rendkívül limitált, kiskereskedelmi forgalomba nem kerülő pezsgőt mutatott be a Hungaria. A pezsgőkülönlegességből mindössze 12 000 palack készül, s csupán gasztronómiai helyszíneken lesz elérhető országszerte. Ez a kiadás a Hungaria 16. limitált változata a sorban, amelyet a Hungaria Launch Party keretében egy igen exkluzív helyszínen lepleztek le.

A Hungaria márka életében a limitált tételek egyszerre jelentik az egyediséget és a folyamatos megújulás lehetőségét. Azonban a sorozat eddigi tagjai között is különleges helyet foglal el az idei, Hungaria Zöld veltelíni-Zenit Brut Limited Edition, ugyanis ez az első cuvée a sorban.

A pezsgőkülönlegességből 12000 palack készült, és kiskereskedelmi forgalomba nem kerül.

Melyik az a fajta, amely jolly jokerként párosítható szinte bármilyen pillanathoz, és a gasztronómia széles kínálatához egyaránt illik? A Zöld veltelíni férfias, karakteres savai, zöldalmás, füves jegyei egy brunchtól egy mesés süteményen át a legkülönfélébb ételnek páratlan párjai lehetnek. A népszerű fajtát gondosan kikísérletezett házasítási arányban hozzáadott Zenit bolondítja meg, s ad extra frissességet a maga illatos egres, virágos jegyeivel. Külön érték, hogy az Etyek-Budai borvidéken elterülő saját ültetvényünkről származó szőlőfajtákkal dolgoztunk – vezet be a Hungaria Zöld veltelíni-Zenit Brut Limited Edition titkaiba Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.

Az idei exkluzív pezsgőt a rendkívül impozáns Lónyay-Hatvany villában mutatta be a nagyközönségnek a Hungaria. A márkára jellemző könnyed eleganciának Oláh Zsigmond divattervező és PAF festőművész kortárs, összművészeti performansza adott hangsúlyt. A Thinwood Szemüvegszabóság pedig csak ebből az alkalomból egy új, Hungaria ihlette kollekciót mutatott be.

Magyarországon egyedülálló palackos erjesztésű és érlelésű technológiájának köszönhetően a Hungaria a legkülönbözőbb fogyasztási módok, alkalmak és helyszínek széles tárházát nyitja meg fogyasztói számára; felpezsdítve a napokat, és különböző társasági eseményeket, így válva a gasztronómia megkerülhetetlen markájává. A különleges egyedi palackos érlelési technológia, vagy más néven a Methode Transvasée számtalan kísérletre ad módot, a limitált tételeken keresztül szeretnénk ezeket a nagyközönségnek bemutatni. A márka neve mára egyet jelent a stílussal és a könnyed eleganciával. A kortárs divattal, designnal, művészettel szorosan összekapcsolódó márkát és az általa képviselt értékrendet hangsúlyozza a Hungaria Launch Party is – mutatta be a terméket Müller Kornél, a Törley Pezsgőpincészet ügyvezető igazgatója. 

Fotó: Törley Pezsgőpincészet

A limitált tétel bemutatása mellett az esemény másik csúcspontja az a különleges performansz volt, amelyet Oláh Zsigmond Ziggi divattervező és PAF festőművész, a képzőművészet és a divat kapcsolódási pontjait hangsúlyozva hoztak létre.

Az általa megálmodott hófehér, térben itt-ott kitüremkedő, domborműszerű alkotást egy modellen, élőben festette meg PAF különböző színű és textúrájú gesztusokkal, kiemelve a térbeliséget, a ruha vonalvezetését, lendületét. A modell a performansz közben mozgott, és ahogy a ruha elnyerte végső formáját, úgy alakult ki az élő vásznon a rétegekből felépített festészeti gesztusrendszer. Elérhető, érezhető és tapintható képzőművészet, divat, szépség és látvány egyben. Ez Oláh Zsigmond Ziggi és PAF alkotói egysége.

Végeredményként pedig az alkotásban testet öltöttek a Hungaria pezsgőcsalád alábbi palackjai:

  • Hungaria Extra Dry
  • Hungaria Rosé Extra Dry
  • Hungaria Irsai Olivér Doux
  • Hungaria Grande Cuvée Rouge Demi Sec
  • Hungaria Grande Cuvée Brut
  • Hungaria Zöld veltelíni – Zenit Brut Limited Edition