A Delivery Hero régiós konszolidációjának következő lépéseként számos európai piacát egyesíti a vállalat a Foodora márkanév alatt.
A régióban működő vállalataink az elmúlt két évben jelentősen növekedtek, ezzel párhuzamosan a Delivery Hero európai regionális szervezete is megerősödött. Ez egy evolúciós lépés, ugyanakkor pénzügyileg is megalapozott. Ahhoz, hogy a nyereségesség felé vezető, már kitaposott úton maradjunk, reagálni kellett az elmúlt 12 hónap gazdasági változásaira
– nyilatkozta Pedram Assadi, a Delivery Hero Europe ügyvezetője.
A Delivery Hero, a világ egyik legnagyobb gyorskereskedelmi vállalata 8 ország piacát fogja Foodora márkanév alatt koordinálni a berlini központ segítségével. Magyarországon és Szlovákiában a Foodpanda, Ausztriában a Mjam, Csehországban a Dáme jídlo vált a Foodora márkára, míg Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában már jelenleg is a Foodora néven működik a cég. A nyolc országban jelentős arculati frissítésen esik majd át a márka, így mindenhol újrapozícionálva indul a cég életének új fejezete. A változás azonban nem érinti a felsoroltakon felül azt a további 17 európai országot, ahol a Delivery Hero különböző márkaneveken jelen van.
Az új márkanévvel még gyorsabban fejlődhetünk és új szolgáltatásokat vezethetünk be a jobb ügyfélélményért – ennek érdekében kiemelt fókuszunk azon megrendelések arányának növelése, ahol saját futáraink szállítanak ki. Amikor vásárlóink olyan étteremtől rendelnek, ahol a Foodpandás futárpartnerek szállítják ki a megrendeléseket, kiszámíthatóbb és kielégítőbb rendelési élményben van részük – például nyomon követhetik a rendelésüket, és sokkal gyorsabban kapják kézhez azokat, mint ott, ahol a foodpanda csak egy online összekötő szerepet játszik
– ismertette el Radeczky Zoltán, a Foodpanda Magyarország ügyvezetője.
A márkaváltás után hamarosan indul az előfizetői programjuk, a Foodora pro, amely korlátlan ingyenes házhoz szállítást és exkluzív ajánlatokat kínál a programban résztvevő éttermekből, élelmiszerboltokból és üzletekből.
A cégnél kiemelték, hogy szó sincs tulajdonoscseréről, a Foodora mögött továbbra is ugyanaz a logisztika-fókuszú tech cég áll, amely több mint ezer településen szállít ki ételt és élelmiszert Magyarországon. A névváltással megmarad a kapcsolat az országszerte több mint 5000 éttermi és üzleti partnerrel.
A futáscég mobilalkalmazása április 11-től érkezik a telefonokra, a vállalat ígérete szerint bár a felületek megjelenése átalakul, a weboldal és a mobilalkalmazás is a megszokott módon működik majd tovább. A felhasználói adatok, elmentett éttermek, értékelések vagy éppen a hűségpontok változatlanok maradnak.
Radeczky Zoltán elmondta azt is, hogy az átváltozást május 1-től egy 8 országon átívelő, közös kampány támogatja, amelynek keretében az új márka mellett nagyszerű kedvezményekkel is találkozhatnak a fogyasztók.