Valter Attila átigazolásához a Skoda is gratulált

Valter Attila átigazolásához a Skoda is gratulált

A mai magyar kerékpározás egyik legismertebb képviselője 3 éves szerződést kötött a világ egyik legjobbj��nak számító holland Jumbo-Visma csapattal. A Škoda és a kerékpározás közös története Valter Attila átigazolását követően is tovább folytatódik.

A 23 éves Valter Attila a világ egyik legerősebb csapatához szerződött azzal, hogy aláírt a Jumbo-Visma-nál, magyar versenyző szerint itt lesz a legjobb esélye tovább fejlődni. A döntéshez a versenyzőt támogató magyarországi Škoda csapata szívből gratulál, és további sok sikert kívánnak az olimpikonnak a kitűzött céljai eléréséhez.

A Škoda valaha maga is kerékpárgyártóként kezdte járműipari szereplését, e gyökereinkre pedig kiemelten büszkék vagyunk – emelte ki Németh János, a Škoda márkaigazgatója. Hozzátette, hogy a magyarországi Škoda nevében kijelentheti, hogy büszkeséggel tölti el a márkát az, hogy az általa támogatott sportoló a világ élvonalába szerződhetett, és további sok sikert kívánt Valter Attilának.

Örülök ennek a lehetőségnek, alig várom az elkövetkező három évet a Jumbonál. Az FDJ mellett a Jumbo is erős kötelékkel kötődik a Skodához. A Vueltán a Jumbo-Visma például jelenleg is több Skoda Enyaq-kal kíséri a csapatot, ami külön jó érzéssel tölt el, hiszen a nehezebb logisztikai szervezés ellenére is fontosnak tartják a zöld irányt – nyilatkozta Valter Attila.

Valter Attila nevét itthon már az is megismerhette, aki az országúti kerékpárversenyeket nem követi: Attila ugyanis idén harmadszor indult el a Giro d’Italia mezőnyében. A rangos országúti kerékpáros körverseny egyik szakaszán Attila idén egy balszerencsés balkanyar miatt a dobogór��l éppen lecsúszva 4. lett, 2021-ben pedig 3 napig viselhette a rózsaszín trikót. Mindezen eredményeknek köszönhetően ő lett a verseny történetének eddigi legsikeresebb magyar kerékpárosa. 2020-ban Valter Attila első helyen végzett a Tour de Hongrie-n, így joggal nevezhetjük őt a hazai kerékpározás egyik legjelentősebb versenyzőjének.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.