Több jelentős mérföldkövet hozott a májusi hónap az Euronext Csoport leányvállalataként működő ELITE közössége számára. Május 3-4-én az ELITE szülővárosában, Milánóban több mint két év kihagyás után újra személyes keretek között került megrendezésre a program gerincét alkotó, nemzetközi kapcsolatépítésre is alkalmat adó interaktív workshop, a Strategy Series. A rendezvénysorozaton négy vállalkozás, a CODEX Zrt., az EU-SOLAR Nyrt., a MARSO Kft. és a MasterClean Kft. vezetői képviselték a hazai ELITE közösséget.
Május 26-án, a Budapesti Értéktőzsde székházában a magyar tagvállalati kör is találkozott. A magyar nyelvű, választható modul során Krausz Zoltán, vállalatfejlesztő előadásában a vállalati érettség értékeléséhez, valamint a további növekedési lehetőségek megteremtéséhez szükséges lépéseket ismertette a résztvevőkkel.
A rendezvények mellett a hazai tagvállalatok köre is bővült a hónap során. A nyíregyházi kötődésű, gépjárműalkatrész-nagykereskedelemmel és szervizeléssel foglalkozó MARSO Kft. csatlakozásával immár 58 tagvállalatot számlál a nemzetközi program hazai közössége, amely a régióban kiemelkedő mutató. A végzettek köre szintén bővült májusban, az Észak Üvért Kereskedelmi Kft., az L-SOFT Zrt. és a Vinyl Kft. egyaránt sikeresen teljesítették az összes angol és magyar nyelvű modult, így az ELITE 2017. évi meghonosítása óta immár 35 cég végezte el a képzést.
A jelentős érdeklődésre számot tartó szakmai rendezvények, a tagvállalati, illetve az alumni kör bővülése mellett az ELITE Program látványos eredményének tekinthető az is, hogy májusban két ELITE-vállalat, az EU-Solar és a ViVeTech részvényeivel is megindult a kereskedés a Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán. Velük együtt már összesen 5 olyan kibocsátót találunk a BÉT nyilvános részvénypiacain, amelyek az ELITE-közösség tagjainak tekinthetők, ez pedig egyértelműen bizonyítja, hogy a képzés hatékonyan segíti elő a dinamikusan növekvő, sikeres vállalkozások szintlépését
– ismertette Végh Richárd, a Budapesti Értéktőzsde vezérigazgatója.