Nem mindennapi kihívásra készül a magyar sportember

Nem mindennapi kihívásra készül a magyar sportember

Nagy Zoltán, a Continental budapesti munkatársa két fontos célt tűzött ki a zászlajára. A tavaly 150 éves évfordulóját ünneplő német technológiai vállalat hazai lokációit érintő, 150 órányi kerékpározással kívánja felhívni a figyelmet az egészséges életmód és környezettudatos életmód fontosságára.

A technológiai vállalat budapesti munkatársának sportolói aktivitása hosszú múltra nyúlik vissza, többek között a Tour de Pécs, Mecsek kupa, Gemenc kupa, Csillebérci 24 órás MTB verseny, illetve a Velencei-tó Tízszer kihívásokat is több alkalommal teljesítette. Az egészségtudatos életmódot folytató Nagy Zoltán úgy döntött, hogy ezúttal a Continental színeiben, saját kollégáit is motiválva indul el egy közel egy hetes biciklis túrára. A május másidikán induló kerékpáros kihívás során érinteni fogja a Continetnal hazai vállalatait Vácon, Budaörsön, Veszprémben, Szegeden, Makón, Nyíregyházán, illetve Budapesten.

Az életem meghatározó része a testmozgás, erre, és az egészségtudatos életmód fontosságára igyekszem minél több ember, különösen a környezetemben élők figyelmét felhívni. Nagy örömöt jelent számomra, hogy munkahelyem, a Continental a partnerem ebben, hiszen a cég stratégiájában is meghatározó pillér a fenntarthatóság emberi és környezetvédelmi területe is. Bízom benne, hogy minél több munkatársunk csatlakozni fog hozzám a 150 órás kerékpározás valamely szakaszán – mesélte Nagy Zoltán.

A Continental környezetvédelmi stratégiájának legfőbb törekvése, hogy a vállalat teljes értékláncát 100 százalékban karbonsemlegessé tegye, így kiemelt fontosságúnak tartanak minden ehhez kapcsolódó szemléletformáló akciót.

A környezettudatosság és a fenntartható működés a vállalatunk stratégiájának meghatározó eleme, emellett az egymásért való munka az egyik vállalati értékünk. Ez a kerékpáros kihívás nagyon jól illeszkedik abba a szemléletformálásba és aktivizációba, melynek segítségével a Continental magyarországi munkatársai fenntarthatóság központú gondolkodással teremtenek értéket a vállalatunk számára. Minden munkatársamat biztatom, hogy csatlakozzanak Nagy Zoltánhoz a közel egy hetes kihívás során – fűzte hozzá Hornyacsek Zoltán, a Continental országos vállalati kommunikációs vezetője és a hazai Continental Csoport fenntarthatóságért felelős szponzora.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.