Tovább terjeszkedik Magyarországon a Wolt

Tovább terjeszkedik Magyarországon a Wolt

Alig öt hónappal ezelőtt jelent meg a piacon az első Wolt Market, ahonnan gyorsan intézhetjük az online bevásárlást. A szolgáltatás máris olyan dinamikus növekedésnek indult, hogy már a hatodik egység nyílik meg hamarosan Budapesten.

A Wolt Market tulajdonképpen egy vásárlók nélküli bolt, amely mégis a bevásárlás kényelmes és gyors formáját biztosítja: a Wolt felhasználói az applikáción keresztül rendelhetnek a hozzájuk közel eső Wolt Market kínálatából, a megrendelt termékeket pedig akár 25 percen belül házhoz szállítja a Wolt futár partnere, ahogy azt már az egyéb rendeléseknél megszoktuk. Aki a Wolt Marketről rendel, elkerülheti a sorban állást, a parkolóhely keresgélést, és még cipekednie sem kell – így mindenképpen időt, energiát spórol, valami másra fordíthatja azt az időt, amíg a vásárlás megérkezik. Mindezt akár reggel, délben, vagy késő este.

2021 novemberének utolsó napjaiban nyitott az első Wolt Market Budapesten, az azóta eltelt öt hónap alatt pedig rohamos növekedésnek indult ez a szolgáltatási terület:

A forgalmunkat két hónap alatt megduplázzuk, és ezt a trendet próbáljuk tartani a továbbiakban is. Jelenleg a pesti belvárosi lokációnk teljesít a legjobban, ami nem meglepő, mert ezen a kiszállítási területen van jelenleg a legtöbb aktív felhasználónk – árulja el Törös Gábor, a Wolt Market Magyarország ügyvezető igazgatója.

A Wolt Market hatodik egysége Angyalföldön nyílik, a Fáy utcában – április 9-étől fogadnak rendeléseket. Rendelhetnek innen a XIII. kerületben, Újpesten, Újpalotán és Zugló egyes részein lakók. Az első két hétben ingyenes a kiszállítás, emellett rengeteg felhasználó jut majd kreditekhez, hogy kipróbálhassa a Wolt Marketnél való bevásárlást.

A Wolt Market Keleti, Nyugati, Déli, Újbuda, Óbuda és immáron Angyalföld vevői közel 2500 féle termékből válogathatnak, de a kínálat folyamatosan bővül. A szupermarketekben megszokott élelmiszereken és háztartási cikkeken túl fokozatosan jelennek meg a vegán és speciális étrendi igényeknek megfelelő termékek is.

A legnépszerűbb termék a banán, ebből a nyitás óta már több ezer kilót adtak el. De nem mindenkinek a banán a legnagyobb kedvence. Az egy termékre elköltött legmagasabb összeg 255 ezer forint, amiből egy vevő Jägermeistert vásárolt az elmúlt hónapok során. És ha már a legeknél tartunk: a Wolt Market legnagyobb rajongója átlagosan több mint napi egyszer rendel, eddig 174 alkalommal vásárolt.

A terjeszkedés nem áll meg itt, hamarosan újabb egységek megnyitása várható – nem is csak Budapesten, hanem vidéki városokban is.

Az elmúlt hónapokban erős alapokat építettünk a növekedéshez, de fontos, hogy ezt csak úgy tudjuk fenntartani, ha minden nap tovább javulunk a vevői visszajelzések és a saját tapasztalataink alapján. Örülünk például annak, ha a vevőink megírják nekünk, hogy még mit látnának szívesen a választékunkban – zárta gondolatait Törös Gábor ügyvezető igazgató.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.