Új mezszponzorral célozza meg második Grand Slam trófeáját Jelena Ribakina

Új mezszponzorral célozza meg második Grand Slam trófeáját Jelena Ribakina

A kazah színeket képviselő 23 éves teniszező a Yonex sportruházatára cserélte az Adidas mezét. Ribakina már a Roland Garros küzdelmei során is az új szerelésben lép a salakra.

Nem mindennapi meglepetéssel rukkolt elő a francia nyílt teniszbajnokságon Jelena Ribakina. A kazah színekben versenyző teniszezőnő váratlanul lecserélte mezszponzorát, és a Roland Garroson már új szerelésben lép pályára. Bár a Woman’s Tennis Blog azt írta, hogy a Grand Slam torna előtti edzéseken még a korábbi Adidas szerelésében edzett, az első fordulóban, a cseh Brenda Fruhvirtova elleni győzelmet már a Yonex felszerelésében érte el, ahogy a második fordulóban a szintén cseh Linda Noskova elleni sikert is.

Az első fordulós mérkőzését követő sajtótájékoztatón a világranglista negyedik helyezettje is elismerte, hogy új szerződést kötött a céggel. A Roland Garros eddigi meccsein azonban a cipőjét még nem cserélte le, mindkétszer az Adidas Avancourt modelljében játszott.

23 éves teniszezőnő új ruhája a Yonex Women's Paris Tank V-nyakú modellje, valamint a cég Women's Paris Skirt sportszoknyájának tengerészkék változata.

Ribakina a mérkőzést követően Instagram-posztban is megerősítette a partnerséget. Az együttműködés azonban nem új keletű, Wimbledon tavalyi bajnoka régóta a Yonex teniszütőit használja.

A Yonex japán sportszergyártó céget 1946-ban alapították. A tenisz régóta az egyik fontos profilja a vállalatnak, ütőit sokan használják, többek között Fucsovics Márton is.
A vállalat részvényeivel a tokiói tőzsdén lehet kereskedni. A szponzorációs szerződés híre azonban nem dobta fel a befektetőket, a Yonex részvényeinek árfolyama nem állt meg a lejtőn, az elmúlt öt napban 6,20 százalékot gyengült, május eleje óta pedig már 20,54 százalékos mínusznál tart.