Nemcsak az élelmiszerboltoknál indult meg az árcsökkentés

Nemcsak az élelmiszerboltoknál indult meg az árcsökkentés

Az élelmiszerárak visszaszorítására irányuló törekvések után végre a babatermékeket is elérte az árcsökkentés. Az országban hat helyen is elérhető bababolt több mint 800 termékének vitte le az árát, bizonyos árucikkeknél ez akár 40 százalékos megtakarít��st jelent.

Mindannyian tapasztaljuk a bőrünkön, hogy a fogyasztói árak az egy évvel ezelőtti állapothoz képest átlagosan 25 százalékkal emelkedtek, a legnagyobb mértékben az élelmiszerek és a háztartási energia ára nőtt. Mindez az átlagos mérték, de van ami akár 70-80 százalékkal is többe kerül most, mint tavaly ilyenkor, és folytathatnánk a sort a tartós fogyasztási cikkekkel, a ruhákkal, a bútorokkal, vagy akár a babatermékekkel.

Miközben egyes elemzők újabb hullámokkal riogatnak, és idénre ismét 20 százalékos emelkedést emlegetnek, addig már a nagy áruházláncok is kapcsoltak, hogy meg kell állítani az áremelkedést, különben megfizethetetlenekké válnak a termékeik. Bár a kormány által előírt ársapkák, valamint kötelező akciók főként az alapvető élelmiszerekre vonatkoznak, a kiskereskedelmi láncok többsége más termékek esetén is az árcsökkentés mellett döntött, hogy magához csábítsa a potenciális vevőket.

Még az egyedülálló felnőtteket is megviseli az infláció, a családosoknak viszont még jobban oda kell figyelniük a kiadásaikra, és hogy közben mindent megadhassanak gyermekeiknek, amire szükségük van. Erre az igényre reagált a Babaszafari, melynek tavaszi nagy leárazásával végre a babatermékeket is elérte az árcsökkentés, legyen szó új babakocsiról, kiságyról, bölcsőről, babaöbölről, etetőről, játékokról vagy egyéb kiegészítőkről. Kínálatukban több mint 800 termék árát vitték le.

Mintegy 22 százalékkal csökkent az ára a tavalyi év nagy sláger sport babakocsijának, az Espiro Nox-nak. Az utazások elengedhetetlen kelléke, az anyukák kedvence, akiknek mindig tele van a keze, de ezt szerencsére egy gombnyomással össze lehet csukni. Keresett az Espiro Next Up Limited Heartleaves, limitált széria is, a termékcsalád legnépszerűbb babakocsija, amelyet most harmadáron, 35 százalékos kedvezménnyel kínálnak. Különlegessége a ginkgo biloba, azaz a páfrányfenyő minta, amely a lakberendezésben is egyre felkapottabb. A zöld szín kifejezetten nyugtató hatással van a kicsikre, a minta pedig serkenti a kreativitás kibontakozását.

A Chipolino Malta babakocsi mózessé alakítható sport résszel például 44 százalékkal olcsóbban vásárolható meg, ami azért is nagy segítség a kisgyermekeseknek, mert általában a babakocsi az egyik első legnagyobb kiadás.

A borítókép forrása: Babaszafari

Összesen mintegy hatvan busz és teherautó feltöltéséhez elegendő üzemanyagot termel naponta az osztrák főváros első zöldhidrogén-üzeme. A hidrogén előállításához kizárólag megújuló energiát használó üzem április elején kezdte meg működését Bécs Simmering városrészében.

Magyarország második legnagyobb tava a kerékpárosok körében népszerű kirándulóhely. A két kerékpáros komp átadásával új attrakcióval, és könnyebben bejárható útvonallal bővül a Tisza-tó turizmusa.

A múlt heti rekord után visszafelé korrigált a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe. A BUX gyengélkedéséből a Magyar Telekom kivételével a vezető részvények is kivették részüket.