Országos terjeszkedésbe kezd a Pizza Hut

Országos terjeszkedésbe kezd a Pizza Hut

A népszerű pizzérialánc 2023-ban elkezdi franchise-hálózatának kiépítését Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában is. A 50 ezresnél nagyobb városokban terjeszkedne hazánkban a Pizza Hut.

Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piacon is franchise hálózat építésébe kezd a Pizza Hut – jelentette be közleményében a vállalat.

Az AmRest jelenleg is 26 éttermet üzemeltet az ország határain belül, a franchise hálózattal pedig első körben az 50 ezer főnél nagyobb lélekszámú településeken szeretnének elindulni. Ehhez már aktívan keresik a lehetséges partnereket.

Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy Magyarországon a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta az ezzel kapcsolatos várakozásaikat.

A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk hosszú távon profitábilis legyen. Emiatt minden franchise partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt – hangsúlyozta a cégvezető.

Az AmRest bevált üzleti modellt kínál partnereinek. A cég kiépített hűségprogramja, az intelligens szállítási menedzsment, a termékinnováció mind vonzó előnyök egy újonnan nyíló étterem számára. Aki a csatlakozást fontolgatja számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is.

Kozák Miklós kiemelte, a cég stabil lábakon áll és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni. A Pizza Hut vonzó ár-érték arányú ajánlattal, új értékesítési csatornákkal, intelligens szállítási menedzsmenttel és a rendelések élő követési rendszerével rendelkezik. Így válaszolt a márka a 2022-es év minden kihívására.

Minden étteremből elindítottuk a házhozszállítást, bővítettük a termék portfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be – ismertette Buka Péter, a Pizza Hut franchise menedzsere.

Hozzáfűzte, hogy a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik.

Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit nem lehet megkapni máshol Magyarországon. Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be például a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek – emelte ki Buka Péter.

A menedzser azzal zárta gondolatait, hogy a márka ezen jellegzetességei, az egyedi termékei és az általa biztosított szakértelem miatt kiváló lehetőség az üzleti partnerek számára, hogy ez alatt a népszerű márkanév alatt nyissák meg franchise éttermüket. Nem beszélve arról, hogy az AmRest az étterem működtetésével kapcsolatos nemzetközi és több márkát érintő tapasztalatai révén még jobban tudja támogatni a franchise partnereket.

Biztatóan indult a 2023-az év a Budapesti Értéktőzsde részvényindexe számára, a BUX 45339,2 ponton zárt, amely 3,5 százalékos erősödés a decemberi záróértékkel összevetve. A részvénypiac januári összforgalma 205 milliárd forint volt.

Az elmúlt néhány hétben ellepték a hazai és nemzetközi sajtót a ChatGPT-ről szóló hírek. A csetbot ékes bizonyítéka a mesterséges intelligencia rohamos fejlődésének, ugyanakkor számos más területre is begyűrűzött már az MI.