A teljes ünnepi időszakot vizsgálva, azaz december 24-e és január elseje között az előző évhez képest átlagosan 35 százalékkal emelkedett a Yettel hálózatán mért mobilinternet-forgalom. A hétvégére eső karácsonyt megelőző hétköznapokon, az ünnepekre való felkészülési időszakban ezt is felülmúló, 37 százalékos hálózati adatforgalom-növekmény volt érzékelhető a szolgáltatónál.
A kényelmes és üzembiztos SMS szinte a mobilszolgáltatással egy időben érkezett, a hanghívás mellett az első kiegészítő szolgáltatástípusként jelent meg. Napjainkban az SMS funkcióját már számos online megoldás és applikáció kiváltja, azonban az SMS egyszerűségével és megbízhatóságával nem képes minden szolgáltatás versenyre kelni. Ez lehet az oka, hogy népszerűsége töretlen, sőt, idén újévkor 13 százalékkal több SMS-t küldtek a Yettel ügyfelei az előző évhez képest. Ugyanígy a hanghívások jelentősége sem csökkent: az év utolsó napjához képest újévkor, éjfél után ötszörösére emelkedett a hangforgalom, valamint az egész ünnepi időszakban ekkor, az éjfél utáni órákban voltak átlagosan a leghosszabbak a hívások – feltételezhetően az újévi jókívánságokat fejezték ki a Yettel ügyfelei.
Az ünnepek alatt a legnagyobb nemzetközi forgalmat Ausztria, Németország és Románia felől és felé bonyolították a szolgáltató ügyfelei, beleértve a külföldről indított hívásokat, a külföldre indított és az ott fogadott hívásokat.
Érdekes adalék, hogy ezekben az országokban karácsony előtt, december 23-án és december 30-án volt tapasztalható a környező napokhoz képest kiugró hangforgalom. Fogadott romainghívások terén – azaz a külföldön tartózkodó, hazai előfizetéssel rendelkező ügyfelek esetében – az Egyesült Királyság mutatott kiugró forgalmat. Az előző évhez képest idén megfordult a trend, hiszen többen indítottak nemzetközi hívást Magyarországról, mint amennyien Yettel-előfizetéssel rendelkezőkén fogadtak hívást külföldön.