Megérte figyelni az akciókat: ásványvízzel nyert egymilliót a tompai varrónő

Megérte figyelni az akciókat: ásványvízzel nyert egymilliót a tompai varrónő

Ezúttal egy Bács-Kiskun megyei hölgynek hozott szerencsét a SPAR-ban, hogy sokszor vásárol magyar termékeket, és még a nyereményjátékokat is követi. Több ezer kódfeltöltéssel zárult a Magyar Termék legutóbbi vásárlással egybekötött kampánya.

Figyel rá, hogy hazai termékeket vegyen, kedvencei is vannak, és az akciókat is folyamatosan követi – árulta el Varga Gyöngyi. Most mindkettő szerencsét hozott neki, az ötvenes éveiben járó tompai hölgy ugyanis egymillió forintot nyert a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Spar üzletlánc közös, kódfeltöltős nyereményjátékán két palack szénsavas NaturAqua ásványvíz blokkjával, amit palacsintasütéshez vett.

A nyertes 1985 óta dolgozik a városában működő varrodában, és a megszokott bevásárlási módokhoz is ragaszkodik: a Sparban végzi a nagybevásárlásait, szereti a hazai édességeket, húsokat és a zöldségeket. Elmondása szerint most bőven lesz lehetősége az élelmiszer mellett más, értékesebb dolgokat is vennie az egymilliós utalványból.

Az idén tavaszi, Csepel kerékpárral, védjegyes Magyar Termékkel telepakolt ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös játékban több mint 12 000 terméket vásároltak a játékosok. A többség kétszer is, de volt, aki négyszer próbált szerencsét. A résztvevő 15 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 InterSpar üzletben hirdették.

Fontos számunkra, hogy a pandémia okozta nehéz gazdasági helyzetben se álljunk meg. Takarékláng helyett a járványidőszakban több kampányt is indítottunk. Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat, a lehetőséget a megújulásra, de természetesen emellett a bevált nyereményjátékainkat sem engedjük el, hiszen ezek remek lehetőségek a hazai áruk közös népszerűsítésére” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Napjainkban egyre szélesebb vállalati körökben téma a dolgok internete (Internet of Things, azaz IoT). Ez nem csupán egy felkapott trend, a segítségével egy gyártóvállalat ma már lényegesen célirányosabban, olcsóbban, csökkentett állásidővel és kevesebb meghibásodással termelni.

A világon elsőként teljesítette vegyespáros az egyik legkeményebb sarkvidéki kihívást. Vámos Nóra Rakonczay Gáborral 30 nap alatt, 560 kilométeren át, hóban, viharos szélben, átlagosan mínusz 20 fokban, szánjukat maguk után húzva, hihetetlen akaraterőről és kitartásról tanúbizonyságot téve valósította meg az Eisberg Grönland síexpedíciót.