Most megvásárolhatjuk a sütéshez valót a nélkülözőknek is

Most megvásárolhatjuk a sütéshez valót a nélkülözőknek is

Egy hónapig a saját vásárlásunkkal a rászorulóknak is beszerezhetjük a sütéshez szükséges élesztőt és lisztet. A Budafoki élesztőt gyártó cég akciójában a megvett termékkel azonos értékű adománnyal segíthetjük a nélkülözőket az Élelmiszerbankon keresztül.

A házi kenyér és süteménysütés a járvány óta népszerűbbé vált. Ezért az élesztő iránt is tartósan megnőtt a kereslet, hiszen többen és többet sütnek otthon. Most rászoruló családokon is segíthet az, aki Budafoki élesztőt vesz. A Lesaffre Magyarország akciójában minden ötdarabos élesztőcsomag vásárlásával két csomag instant élesztőt és egy kilogramm lisztet adományozhatunk a nélkülözőknek. Ezzel a budapesti gyártó lényegében a vásárlásunk teljes értékét adománnyá teszi.

Az összegyűlt lisztet és élesztőt az Élelmiszerbank az országos partneri hálózatán keresztül juttatja a rászorulóknak. Ehhez a vásárláson túl az is szükséges, hogy a vevő regisztráljon az eleszto.hu oldalon a kapott blokk kódjával. Az a május 2-ig tartó akció végén derül ki, hogy összesen mennyi lisztet és élesztőt tudtak összegyűjteni a vásárlók.

A Budafoki élesztőt gyártó Lesaffre Magyarország ezzel az akcióval szeretné azokat is hozzásegíteni az otthoni sütéshez, akiknek erre gyakran nincs módjuk.

A jótékonykodás lehetőségének felkínálása mellett a budafoki gyártó nyereménnyel is ösztönzi a vásárlókat a rászorulók támogatására. Az eleszto.hu oldalon pedig tanácsokkal és receptekkel is ellátja azokat, akik sütni akarnak.

A borítókép forrása: Lesaffre

Mozgalmasan, és pozitívan telt az év első hónapja a pesti parketten. A Budapesti Értéktőzsde vezető indexe, a BUX egy hónap leforgása alatt további 7,8 százalékos bővülést produkált.

A gasztronómia és a filozófia egyedi összjátékát vitte színpadra a Magyar Színház, január 31-től ugyanis felkerült a repertoárba A bor filozófiája. Hamvas Béla elmélkedése Istenről, a borról és az életről gondolatébresztő, mégis szórakoztató előadás formájában tárul a nézők elé.

A GKI és a Századvég is a fogyasztói bizalom minimális csökkenését mérte januárban, az üzleti szféra hangulatának mozgását azonban ellentétesen látja a két elemző cég. A konjunktúraindex mindkét esetben negatív tartományban van.