Gyantába zárt kincsekből készült ékszerek? Drótból gyártott kézműves fülbevalók? Limitált szériás magyar prémium táskabrand? „Úriemberdoboz” egyedi felújított órával? Menő házi faliszőnyegek klasszikus technikával? Igen, ezek mind szembejönnek a kínálatban. Az akció a #vegyélhazait kezdeményezés második eseménye, az első, „pilot” verziót adventkor rendezték meg.
A Vegyél tavaszit! célja, hogy a közönség a járványhelyzet alatt is biztonságosan vásárolhasson és ezzel támogassa a hazai vállalkozásokat. Manufaktúrák, kézműves műhelyek, designerek, családi üzletek túlélését segíti az online vásár ezekben a nehéz időkben. A program április 5-ig tart, a termékpaletta folyamatosan bővül.
Közeleg a húsvét, az Anyák napja, mindjárt itt a Gyermeknap, a Vegyél tavaszit! vásár pedig remek kreatív, szerethető ajándékötleteket kínál. A tapasztalatok szerint a vásárlók imádják az egyedi, kézműves termékeket. Különleges textúrájú dísztárgyakat, vidék legjavát felvonultató ajándékkosarakat éppúgy találni a felületen, mint jógás mesekönyvet, tíz perc alatt elkészíthető BBQ vacsorát, vagy szerelmeseknek szóló (karantén) társasjátékot.
A #vegyélhazait a Marquard Media legfrissebb terméke. A kezdeményezés célja, hogy a médiavállalat bemutassa a hazai márkák mögött álló arcokat, a termékeiket, közösséget építsen és így segítsen a magyar divatvilágnak, kultúrának és a gasztroélet szereplőinek. A #vegyélhazait Facebook csoportja közel 400 ezer tagot számlál.
„A Vegyél tavaszit! felületén csupa kedves, szívvel-lélekkel készült terméket találunk, ráadásul új, izgalmas hazai márkákat ismerhetünk meg, akiktől biztonságos körülmények között szemezgethetünk. A járvány alatt sem kell lemondanunk az ajándékozásról, illetve ami nekünk hangulatjavító vásárlás, az a magyar vállalkozóknak fontos támogatás, főleg az újabb korlátozások és bezárások fényében” – mondta Alberti Petra, a #vegyélhazait alapítója.
A vásár színes forgatagában itt lehet elmerülni.