A Peroni Libera lett az Aston Martin Formula 1-es csapat új szponzora

Hosszútávú, többéves együttműködést jelentett be ma a szuperprémium alkoholmentes sörmárka, a Peroni Libera 0.0% az Aston Martin Cognizant Formula-1 csapattal. Az új partnerség keretében globális piacra lép a stílusos Peroni Libera 0.0% alkoholmentes sörmárka, miközben – több mint 60 év elteltével – az Aston Martin visszatér a Forma-1 világába.

Az együttm��ködés révén a Peroni Libera 0.0% egy szenvedélyes globális közösségnek, a versenyautózás rajongóinak mutatkozik be. Az italt a Forma-1-es versenynaptár rangos eseményein szolgálják fel mindenütt a világon, az Aston Martin Cognizant Formula One csapat motorhome-jaiban, illetve számos elegáns belvárosi eseményen, új és már meglévő fogyasztókat megcélozva.

A partnerség fontos mérföldkő a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvéseiben, amelyek szerint 2030-ra a termékportfólió 20 százaléka lesz alkoholmentes. Az olasz szenvedéllyel és érzékiséggel létrehozott Peroni Libera 0.0% egy markáns és frissítő ízű, alkoholmentes sör. Az Olaszországban főzött és palackozott ital különleges ízét az egyedi olasz kukoricát (Italian Nostrano dell ‘Isola Maize) tartalmazó receptnek köszönheti. A Peroni Libera 0.0% logója kitüntetett helyet kap az Aston Martin Cognizant Formula One csapat 2021-es évadra tervezett autó- és egyenruhadizájnján, amelyeket 2021. március 3-án, szerdán mutatnak be. Az együttműködés teljes összhangban van az Asahi Europe & International felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásaival és tökéletesen reflektál az alkoholmentes italok iránt megélénkült keresletre. A Peroni Libera 0.0% arra biztatja a fogyasztókat, hogy szabadon, biztonságosan és stílusosan éljenek meg minden pillanatot. Arra inspirálja őket, hogy az életvitelükhöz jól illeszkedő italt választva kevesebb alkoholt fogyasszanak.

Az Aston Martin Cognizant Formula One csapattal együttműködésre lépő márka a teljes évadra szóló tartalomkampányának nem titkolt célja, hogy a csapat és a sportág közreműködésével megszólítsa és bevonja a Forma-1 rajongókat és a közönséget, illetve, hogy megnyerje őket ennek az életstílusnak. Mindezt úgy, hogy közben minden eddiginél közelebb hozza őket a versenysorozat legizgalmasabb pillanataihoz. A kampány első, ma bemutatott filmjében Sebastian Vettel és Lance Stroll, az Aston Martin Cognizant Formula One csapat versenyzői belső szenvedélyükről és képességeikről beszélnek. Arról, mi inspirálja őket arra, hogy a motorsport legrangosabb kategóriájában versenyezzenek.

Nagy örömmel köszöntjük az Aston Martin Cognizant Formula One családban a Peroni Libera 0.0% márkát. Izgatottak vagyunk, hogy az elmúlt 61 évben a legrangosabb motorsport versenyből hiányzó Aston Martin történelmi visszatérésének első pillanatától két legendás márka lép egymással együttműködésre. Ez a partnerség újabb löketet ad a csapatnak az új évad előtt, valamint lehetőséget arra, hogy két ikonikus márka különleges, közös utazásra induljon a Forma-1 világában. Alig várjuk, hogy a Peroni Libera 0.0% a csapat részévé váljon és a Forma-1 világán keresztül elérhesse globális növekedési ambícióit.” – nyilatkozta Lawrence Stroll, az Aston Martin csapat elnöke.

Kiemelt jelentőségű mérföldkő ez a Peroni Libera 0.0% számára és lehetőség arra, hogy a Forma-1 platformon keresztül mutassuk be az alkoholmentes sörmárkát a fogyasztóknak. Az Aston Martin Cognizant Formula One csapattal együttműködve két ikonikus márka lép szövetségre, a stílus, a hagyományok és a szenvedély szinergiáira építve. Miközben az tudatos életmód és a well-being a sörpiaci innovációk legnagyobb ösztönzői, a partnerség ráirányítja a figyelmet a Peroni Libera 0.0% márkára. Ezzel a sör továbbra is az első választás lehet az alkoholmentes lehetőségek közül, ami a kiegyensúlyozott életmód egyik biztosítéka. Alig várjuk, hogy megoszthassuk ezt a történetet a világgal a 2021-es Forma-1-es szezonban és rákövetkező években.” – vélekedett Richard Ingram, az Asahi Europe & International Global Brands igazgatója

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.