Új a sikeres vállalkozáshoz a Google segítségével

A Google Magyarország tavaly indított Digital Workshop országjáró rendezvénysorozata ezúttal Győrbe látogatott. Az esemény témáját a KKV-k online jelenlétének erősítése szolgáltatta.

Az október 9-i rendezvény délelőtti részében a Google Magyarország képviseletében Balog Gábor hívta fel a figyelmet a digitális átalakulás jelentőségére, és mutatta be, milyen előnyei lehetnek egy kis- és közepes vállalkozás számára annak, ha jelen van az online térben. Elmondta, hogy a csak közösségi oldalakon való jelenlét önmagában nem elegendő, fontos, hogy az adott szervezet rendelkezzen saját honlappal, és azt naprakészen tartsa.

Az esemény délutáni részében a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programjának trénerei, Sinkó Erika és Illyés Kata interaktív formában avatták be a hallgatóságot az énmárka fogalomkörébe, és hasznos tanácsokat adtak arra vonatkozóan, hogy az önismeret segítségével hogyan lehet hatékonyabbá tenni a munkavégzést és a kommunikációt egyaránt.

Egy év alatt 17 százalékkal drágult a garázsok átlagára Magyarországon, ezzel elérve a 9 millió forintot. Bérelni sem feltétlenül olcsó, a drágább fedett autóbeállók áráért akár már egy garzont is lehetne bérelni.

A Budapesti Értéktőzsde idén is folytatta a hagyományt, és ismét összegyűjtött ötven magyar sikertörténetet. A sorozatban kilencedik kiadvánnyal immár 450 cégre nőtt a BÉT50-esek klubja.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe ismét felülteljesítő volt a héten. A BUX csütörtöki a történelmi csúcsát is megdöntötte. A vezető részvények felemás eredményeket értek el.