Új a sikeres vállalkozáshoz a Google segítségével

A Google Magyarország tavaly indított Digital Workshop országjáró rendezvénysorozata ezúttal Győrbe látogatott. Az esemény témáját a KKV-k online jelenlétének erősítése szolgáltatta.

Az október 9-i rendezvény délelőtti részében a Google Magyarország képviseletében Balog Gábor hívta fel a figyelmet a digitális átalakulás jelentőségére, és mutatta be, milyen előnyei lehetnek egy kis- és közepes vállalkozás számára annak, ha jelen van az online térben. Elmondta, hogy a csak közösségi oldalakon való jelenlét önmagában nem elegendő, fontos, hogy az adott szervezet rendelkezzen saját honlappal, és azt naprakészen tartsa.

Az esemény délutáni részében a Coca-Cola Magyarország #énjövőm programjának trénerei, Sinkó Erika és Illyés Kata interaktív formában avatták be a hallgatóságot az énmárka fogalomkörébe, és hasznos tanácsokat adtak arra vonatkozóan, hogy az önismeret segítségével hogyan lehet hatékonyabbá tenni a munkavégzést és a kommunikációt egyaránt.

Veszített érékéből az év utolsó hónapjának első kereskedési hatében a Budapesti Értéktőzsde fő részvényindexe. A BUX blue chipjei közül egyedül a Mol tudott erősödni.

Több mint húsz év után tér vissza Békés vármegyéba a magyar kerékpáros környerseny. Gyula még soha nem volt rajt- vagy célváros a Tour de Hongrie-n, 2026-ban csapatbemutató házigazdája és az első szakasz rajthelyszíne is lesz a fürdőváros.