GazMag

Országos problémává váltak az invazív címeres poloskák

Országos problémává váltak az invazív címeres poloskák

Az elmúlt öt évben vált tömegessé a jelenléte Magyarországon az invazív címeres poloskáknak – derül ki a 14 ezer kérdőívkitöltő válaszait összesítő felmérésből, amely alapján kirajzolódott az országos poloskatérkép. A Sokk a rovar Facebook közösség poloskatérképéből az derült ki, hogy nincs már olyan térsége az országnak, ahol ne jelentek volna meg ezek a rovarok, amelyeket lakosságarányosan a legnagyobb számban a déli megyékben észlelnek.
Mától érvényben vannak az újabb korlátozások

Mától érvényben vannak az újabb korlátozások

A magyar kormány értékelte az ország járványügyi helyzetét és az eddig meghozott intézkedéseket, ennek alapján megállapította, hogy az eddigi korlátozások fenntartása mellett újabb védelmi intézkedések bevezetése vált szükségessé, melyek célja, hogy csökkentsük a koronavírus megbetegedések számát és a kórházakra nehezedő terhet.
Akár több hetes is lehet a novemberi Black Friday

Akár több hetes is lehet a novemberi Black Friday

A webáruházak számtalan kedvezményes vásárlási lehetőséget ajánlanak vevőik figyelmébe novemberi akciós napjaikon. Az elmúlt évek tapasztalata alapján a netes kereskedések már nemcsak egy napra hirdetnek fekete pénteket, hanem akár heteken át olcsóbban kínálják termékeiket. A hatalmas árleszállítások ígérete könnyen megtévesztheti a fogyasztókat, kellő körültekintéssel és tudatossággal azonban elkerülhetjük a felesleges bosszúságokat.
Téli szünetet tart a MOL Bubi, tavasszal megújulva tér vissza

Téli szünetet tart a MOL Bubi, tavasszal megújulva tér vissza

A budapesti közbringarendszer megújításának előkészítő munkái miatt november végén ideiglenesen leáll a MOL Bubi rendszer. A felhasználók új terméket már nem tudnak vásárolni a rendszerben, azonban 2020. november 29-ig még használhatják az almazöld bicikliket. A BKK minden olyan ügyfelét kompenzálja, akik érvényes MOL Bubi bérlettel rendelkeznek, de a leállás miatt már nem tudják a meglévő bérletüket teljes mértékben kihasználni.
Jó bor: Neked melyik?

Jó bor: Neked melyik?

Indul a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „JÓ BOR” edukációs kampányának második szakasza, amely az elsőhöz hasonlóan a fiatalokat, kezdő borfogyasztókat célozza meg és új tartalmakkal hívja fel a figyelmet a minőségi magyar borfogyasztásra.